Тюнинг
|
|
musik | Дата: Среда, 10.11.2010, 21:45 | Сообщение # 351 |
Админ
Группа: Модераторы
Сообщений: 905
Статус: Offline
| А на какое количествоты зубьев?
Honda CB 600 F(Hornet)
|
|
| |
maler | Дата: Четверг, 11.11.2010, 15:08 | Сообщение # 352 |
Майор
Группа: Проверенные
Сообщений: 37
Статус: Offline
| musik, Привіт, чуть вище на попередній сторінці є мій комент, там і фотки зірок:http://zongshen.at.ua/forum/2-108-7. Передня 17 зубів, задня вже і забув - мінчаковска одним словом... Подивишся фотки там видно як нові дирки на кріплення виглядають. Добавлено (11.11.2010, 15:08) --------------------------------------------- Самий крутий варіант з замінами зірок який я чув, це заміна на шківи і переробка під ремень. Мій друг на зльоті бачив, як чувак на свому японці( модель не пом*ятаю, якась 600-тка) поставив шківи і ремеінь:УВАГА- від американського комбайна(чи якогось агрегата комбайнового). Там такий ремєшок, шо щебінь на муку може перетворити-супер міцний, в кілька разів міцніший, чим на бюелах.Коштує меньше мотоциклєтних і дуже надійний. А ремінна передача це супер привід в порівнянні з цепкою.Є в мене знайомий, він менеджер на підприємстві, яка с/г технікою (в тому числі комплектуючими до американських і інших комбайнів) торгує-там ці ремні бухтами приходять, якшо брати там, то пасок і шківи виходить в 2 рази дешевшим від набору наприклад до аквіли. Не знаю правда, чи вдалось би в зонгу такі шківи встановити. Я цим питанням хочу всерйоз зайнятись. Розізнаю більше інфи, поділюсь.
Сообщение отредактировал maler - Четверг, 11.11.2010, 15:23 |
|
| |
musik | Дата: Суббота, 13.11.2010, 01:01 | Сообщение # 353 |
Админ
Группа: Модераторы
Сообщений: 905
Статус: Offline
| maler, все то класно со звездами у тебя получилось.Но 530тая стоковая лучше цепь.Она мощнее.Мне два раза точили ведущую и все вбестолку.Смерился езжу на стоковой.
Honda CB 600 F(Hornet)
|
|
| |
Dolic | Дата: Суббота, 13.11.2010, 01:20 | Сообщение # 354 |
Генерал-лейтенант
Группа: Модераторы
Сообщений: 344
Статус: Offline
| musik, токарі не правильні були))
Мав зонг - тепер маю спокій))
|
|
| |
maler | Дата: Суббота, 13.11.2010, 19:49 | Сообщение # 355 |
Майор
Группа: Проверенные
Сообщений: 37
Статус: Offline
| musik, Ти знаєш, воно може і так, 530 цепка ширша, виглядає надійніша, але прикол в тому, шо ця вузька явовська цепка пройшла вже 6500км і за цей час я її один тільки раз підтягував. А стокова за перших 2500 підтягувалась 4рази . Два рази за сезон я варю цепку в графітці, бігає родімая тьфу-тьфу. Ця цепка, шо стоїть в мене-стара чеська(але не їжджена ), ше совдеповських часів(сучасні явовські, польського виробництва,особливо пальоні всякі китайські-набагато гіршої якості) хоч і вужча, однак міцна, так шо якшо хтось собі захоче поставити-шукайте по можливості саме таку.
Сообщение отредактировал maler - Суббота, 13.11.2010, 19:50 |
|
| |
musik | Дата: Воскресенье, 14.11.2010, 00:00 | Сообщение # 356 |
Админ
Группа: Модераторы
Сообщений: 905
Статус: Offline
| maler, це не польська а прибалтийська в тебе.В мене також прибалтийська 530та.Згоден китайский фаворит це бадиль.
Honda CB 600 F(Hornet)
|
|
| |
Кеся | Дата: Понедельник, 24.01.2011, 00:53 | Сообщение # 357 |
Группа: Гости
| чи можна встановити на 200жс датчик який показує передачі???
|
|
| |
Dolic | Дата: Понедельник, 24.01.2011, 08:55 | Сообщение # 358 |
Генерал-лейтенант
Группа: Модераторы
Сообщений: 344
Статус: Offline
| Кеся, можно, у него даже на коробке передач предусмотренный переключатель, тебе только остаётся протянуть провода и сделать табло.
Мав зонг - тепер маю спокій))
|
|
| |
кеся | Дата: Понедельник, 24.01.2011, 12:23 | Сообщение # 359 |
Группа: Гости
| а де переключатєль? і провода? і якшо можна по точніше... дякую.
|
|
| |
Dolic | Дата: Понедельник, 24.01.2011, 13:40 | Сообщение # 360 |
Генерал-лейтенант
Группа: Модераторы
Сообщений: 344
Статус: Offline
| кеся, Боюся надати тобі неправдиву інфу, так як сам ніколи не робив цього, но бачив готовий індикатор, виходи, скоріше усього, знаходяться там де і вихід проводів індикатора нейтралки, від них сам тягнеш провода, а сам індикатор робеш уже так як фантазія спрацює)) найпростіший і надійніший спосіб це ряд лампочок з номерацією передач.
Мав зонг - тепер маю спокій))
|
|
| |
Кеся | Дата: Понедельник, 24.01.2011, 14:30 | Сообщение # 361 |
Группа: Гости
| до індекатора нейтралки поняв, а далі ні...
|
|
| |
Dolic | Дата: Понедельник, 24.01.2011, 16:47 | Сообщение # 362 |
Генерал-лейтенант
Группа: Модераторы
Сообщений: 344
Статус: Offline
| від індикатора нейтралки провода ідуть до коробки передач, оприділяєш в якому місці вони заходять в мотор, знімаєш кришку ,там знаходиш переключатель до якого вони приєднані, на ньому будуть ще незайняті виходи, це і є виходи які відповідають за передачі.
Мав зонг - тепер маю спокій))
|
|
| |
Кеся | Дата: Понедельник, 24.01.2011, 18:18 | Сообщение # 363 |
Группа: Гости
| все поняв крім кришки. яка кришка? та шо ховає зірочку, чи така шо як відкручу то масло потече? чи яка?
|
|
| |
Dolic | Дата: Понедельник, 24.01.2011, 19:30 | Сообщение # 364 |
Генерал-лейтенант
Группа: Модераторы
Сообщений: 344
Статус: Offline
| Яж тобі кажу що не ставив цього, сам подивися що і до чого.
Мав зонг - тепер маю спокій))
|
|
| |
Кеся | Дата: Понедельник, 24.01.2011, 19:42 | Сообщение # 365 |
Группа: Гости
| поняв, дякую.
|
|
| |
Кеся | Дата: Понедельник, 24.01.2011, 22:16 | Сообщение # 366 |
Группа: Гости
| знайшов! над карбюратором виведяна фішка зеленого кольору, там 6 виходів: на нейтральну і кожну з пере дач. осталось датчик на прибори... (наприклад з viper zs 125 j).
|
|
| |
Dolic | Дата: Понедельник, 24.01.2011, 23:19 | Сообщение # 367 |
Генерал-лейтенант
Группа: Модераторы
Сообщений: 344
Статус: Offline
| якщо там простий аналоговий індикатор, то так
Мав зонг - тепер маю спокій))
|
|
| |
Кеся | Дата: Вторник, 25.01.2011, 11:01 | Сообщение # 368 |
Группа: Гости
| шо таке аналоговий?і якшо він не такий то шо?
|
|
| |
Dolic | Дата: Вторник, 25.01.2011, 11:32 | Сообщение # 369 |
Генерал-лейтенант
Группа: Модераторы
Сообщений: 344
Статус: Offline
| Кеся, Аналоговий, це такий в якого нема логічної мікросхеми, якщо він не аналоговий, в чому я глибоко сумніваюся, то можливо треба буде над ним поворожити.
Мав зонг - тепер маю спокій))
|
|
| |
Dolic | Дата: Вторник, 25.01.2011, 11:32 | Сообщение # 370 |
Генерал-лейтенант
Группа: Модераторы
Сообщений: 344
Статус: Offline
| Та там самому зробити індикатор займе годину часу.
Мав зонг - тепер маю спокій))
|
|
| |
Кеся | Дата: Вторник, 25.01.2011, 12:38 | Сообщение # 371 |
Группа: Гости
| та я знаю! просто хотів шоб класно вийшло)
|
|
| |
Жека | Дата: Вторник, 25.01.2011, 13:38 | Сообщение # 372 |
ZONGSHEN
Группа: Модераторы
Сообщений: 678
Статус: Offline
| http://www.zongua.org/f5-forum ищи там, не помню в какой теме но есть 100% Серега с франковска делал, там подробное описание и фото...
ZS200GS => ZZ-R400
|
|
| |
cort185 | Дата: Вторник, 15.02.2011, 09:49 | Сообщение # 373 |
Подполковник
Группа: Проверенные
Сообщений: 60
Статус: Offline
| nikish, когда я купил , зонга-- первое, что пришло на ум, сменить морду--- обрезать передний оптек до бака, и поставить 2 противотуманки( лазеры), в них само собой ксенон( свет на зонге и в самом деле не ахти какой), а приборку можно собрать из спарковских блоков! задний фонарь поменять на светодиоды
|
|
| |
musik | Дата: Среда, 16.02.2011, 00:14 | Сообщение # 374 |
Админ
Группа: Модераторы
Сообщений: 905
Статус: Offline
| Мне всегда хватало света штатного.Зонг быстро не едит и я успевал расмотреть ,что мне приготовила впереди дорога.Со стороны тюненга да с тобой согласен.Немогли нанять Китайци нашего кулибина.Намного бы круче зонг получился.А то сами все кустарным способом топориком в гараже.Притензии у меня в техническом плане проявлялись.Долгая история если начну перечислять каждую.Свет это мелочи жизни.
Honda CB 600 F(Hornet)
|
|
| |
Кеся | Дата: Среда, 16.02.2011, 00:40 | Сообщение # 375 |
Группа: Гости
| згідний...
|
|
| |