Меню сайта
Форма входа
Поиск
Друзья сайта

Статистика
Вторник, 16.04.2024, 20:46
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Регистрация | Вход
Свит Мототехникс - Zongshen Group
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
Модератор форума: Жека, zongshen  
ZONGSHEN-CLUB - форум любителей мототехники ZONGSHEN » ZONGSHEN-CLUB - Клуб любителей ZONGSHEN » ZONGSHEN- CLUB - Форум » Тюнинг (Стайлинг и Тюнинг Ваших апаратов!!!)
Тюнинг
musikДата: Среда, 10.11.2010, 21:45 | Сообщение # 351
Админ
Группа: Модераторы
Сообщений: 905
Награды: 4
Репутация: 17
Статус: Offline
А на какое количествоты зубьев?

Honda CB 600 F(Hornet)
 
malerДата: Четверг, 11.11.2010, 15:08 | Сообщение # 352
Майор
Группа: Проверенные
Сообщений: 37
Награды: 1
Репутация: 3
Статус: Offline
musik,
Привіт, чуть вище на попередній сторінці є мій комент, там і фотки зірок:http://zongshen.at.ua/forum/2-108-7. Передня 17 зубів, задня вже і забув - мінчаковска одним словом... Подивишся фотки там видно як нові дирки на кріплення виглядають.

Добавлено (11.11.2010, 15:08)
---------------------------------------------
Самий крутий варіант з замінами зірок який я чув, це заміна на шківи і переробка під ремень. Мій друг на зльоті бачив, як чувак на свому японці( модель не пом*ятаю, якась 600-тка) поставив шківи і ремеінь:УВАГА- від американського комбайна(чи якогось агрегата комбайнового). Там такий ремєшок, шо щебінь на муку може перетворити-супер міцний, в кілька разів міцніший, чим на бюелах.Коштує меньше мотоциклєтних і дуже надійний. А ремінна передача це супер привід в порівнянні з цепкою.Є в мене знайомий, він менеджер на підприємстві, яка с/г технікою (в тому числі комплектуючими до американських і інших комбайнів) торгує-там ці ремні бухтами приходять, якшо брати там, то пасок і шківи виходить в 2 рази дешевшим від набору наприклад до аквіли.
Не знаю правда, чи вдалось би в зонгу такі шківи встановити. Я цим питанням хочу всерйоз зайнятись. Розізнаю більше інфи, поділюсь.

Сообщение отредактировал maler - Четверг, 11.11.2010, 15:23
 
musikДата: Суббота, 13.11.2010, 01:01 | Сообщение # 353
Админ
Группа: Модераторы
Сообщений: 905
Награды: 4
Репутация: 17
Статус: Offline
maler, все то класно со звездами у тебя получилось.Но 530тая стоковая лучше цепь.Она мощнее.Мне два раза точили ведущую и все вбестолку.Смерился езжу на стоковой.

Honda CB 600 F(Hornet)
 
DolicДата: Суббота, 13.11.2010, 01:20 | Сообщение # 354
Генерал-лейтенант
Группа: Модераторы
Сообщений: 344
Награды: 1
Репутация: 9
Статус: Offline
musik, токарі не правильні були))

Мав зонг - тепер маю спокій))
 
malerДата: Суббота, 13.11.2010, 19:49 | Сообщение # 355
Майор
Группа: Проверенные
Сообщений: 37
Награды: 1
Репутация: 3
Статус: Offline
musik,
Ти знаєш, воно може і так, 530 цепка ширша, виглядає надійніша, але прикол в тому, шо ця вузька явовська цепка пройшла вже 6500км і за цей час я її один тільки раз підтягував. А стокова за перших 2500 підтягувалась 4рази . Два рази за сезон я варю цепку в графітці, бігає родімая тьфу-тьфу.
Ця цепка, шо стоїть в мене-стара чеська(але не їжджена ), ше совдеповських часів(сучасні явовські, польського виробництва,особливо пальоні всякі китайські-набагато гіршої якості) хоч і вужча, однак міцна, так шо якшо хтось собі захоче поставити-шукайте по можливості саме таку.


Сообщение отредактировал maler - Суббота, 13.11.2010, 19:50
 
musikДата: Воскресенье, 14.11.2010, 00:00 | Сообщение # 356
Админ
Группа: Модераторы
Сообщений: 905
Награды: 4
Репутация: 17
Статус: Offline
maler, це не польська а прибалтийська в тебе.В мене також прибалтийська 530та.Згоден китайский фаворит це бадиль.

Honda CB 600 F(Hornet)
 
КесяДата: Понедельник, 24.01.2011, 00:53 | Сообщение # 357
Группа: Гости





чи можна встановити на 200жс датчик який показує передачі???
 
DolicДата: Понедельник, 24.01.2011, 08:55 | Сообщение # 358
Генерал-лейтенант
Группа: Модераторы
Сообщений: 344
Награды: 1
Репутация: 9
Статус: Offline
Кеся, можно, у него даже на коробке передач предусмотренный переключатель, тебе только остаётся протянуть провода и сделать табло.

Мав зонг - тепер маю спокій))
 
кесяДата: Понедельник, 24.01.2011, 12:23 | Сообщение # 359
Группа: Гости





а де переключатєль? і провода? і якшо можна по точніше... дякую.
 
DolicДата: Понедельник, 24.01.2011, 13:40 | Сообщение # 360
Генерал-лейтенант
Группа: Модераторы
Сообщений: 344
Награды: 1
Репутация: 9
Статус: Offline
кеся, Боюся надати тобі неправдиву інфу, так як сам ніколи не робив цього, но бачив готовий індикатор, виходи, скоріше усього, знаходяться там де і вихід проводів індикатора нейтралки, від них сам тягнеш провода, а сам індикатор робеш уже так як фантазія спрацює)) найпростіший і надійніший спосіб це ряд лампочок з номерацією передач.

Мав зонг - тепер маю спокій))
 
КесяДата: Понедельник, 24.01.2011, 14:30 | Сообщение # 361
Группа: Гости





до індекатора нейтралки поняв, а далі ні...
 
DolicДата: Понедельник, 24.01.2011, 16:47 | Сообщение # 362
Генерал-лейтенант
Группа: Модераторы
Сообщений: 344
Награды: 1
Репутация: 9
Статус: Offline
від індикатора нейтралки провода ідуть до коробки передач, оприділяєш в якому місці вони заходять в мотор, знімаєш кришку ,там знаходиш переключатель до якого вони приєднані, на ньому будуть ще незайняті виходи, це і є виходи які відповідають за передачі. wink

Мав зонг - тепер маю спокій))
 
КесяДата: Понедельник, 24.01.2011, 18:18 | Сообщение # 363
Группа: Гости





все поняв крім кришки. яка кришка? та шо ховає зірочку, чи така шо як відкручу то масло потече? чи яка?
 
DolicДата: Понедельник, 24.01.2011, 19:30 | Сообщение # 364
Генерал-лейтенант
Группа: Модераторы
Сообщений: 344
Награды: 1
Репутация: 9
Статус: Offline
Яж тобі кажу що не ставив цього, сам подивися що і до чого.

Мав зонг - тепер маю спокій))
 
КесяДата: Понедельник, 24.01.2011, 19:42 | Сообщение # 365
Группа: Гости





поняв, дякую.
 
КесяДата: Понедельник, 24.01.2011, 22:16 | Сообщение # 366
Группа: Гости





знайшов! над карбюратором виведяна фішка зеленого кольору, там 6 виходів: на нейтральну і кожну з пере дач. осталось датчик на прибори... (наприклад з viper zs 125 j).
 
DolicДата: Понедельник, 24.01.2011, 23:19 | Сообщение # 367
Генерал-лейтенант
Группа: Модераторы
Сообщений: 344
Награды: 1
Репутация: 9
Статус: Offline
якщо там простий аналоговий індикатор, то так

Мав зонг - тепер маю спокій))
 
КесяДата: Вторник, 25.01.2011, 11:01 | Сообщение # 368
Группа: Гости





шо таке аналоговий?і якшо він не такий то шо?
 
DolicДата: Вторник, 25.01.2011, 11:32 | Сообщение # 369
Генерал-лейтенант
Группа: Модераторы
Сообщений: 344
Награды: 1
Репутация: 9
Статус: Offline
Кеся, Аналоговий, це такий в якого нема логічної мікросхеми, якщо він не аналоговий, в чому я глибоко сумніваюся, то можливо треба буде над ним поворожити.

Мав зонг - тепер маю спокій))
 
DolicДата: Вторник, 25.01.2011, 11:32 | Сообщение # 370
Генерал-лейтенант
Группа: Модераторы
Сообщений: 344
Награды: 1
Репутация: 9
Статус: Offline
Та там самому зробити індикатор займе годину часу.

Мав зонг - тепер маю спокій))
 
КесяДата: Вторник, 25.01.2011, 12:38 | Сообщение # 371
Группа: Гости





та я знаю! просто хотів шоб класно вийшло)
 
ЖекаДата: Вторник, 25.01.2011, 13:38 | Сообщение # 372
ZONGSHEN
Группа: Модераторы
Сообщений: 678
Награды: 2
Репутация: 10
Статус: Offline
http://www.zongua.org/f5-forum
ищи там, не помню в какой теме но есть 100% Серега с франковска делал, там подробное описание и фото...


ZS200GS => ZZ-R400
 
cort185Дата: Вторник, 15.02.2011, 09:49 | Сообщение # 373
Подполковник
Группа: Проверенные
Сообщений: 60
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
nikish, когда я купил , зонга-- первое, что пришло на ум, сменить морду--- обрезать передний оптек до бака, и поставить 2 противотуманки( лазеры), в них само собой ксенон( свет на зонге и в самом деле не ахти какой), а приборку можно собрать из спарковских блоков! задний фонарь поменять на светодиоды
 
musikДата: Среда, 16.02.2011, 00:14 | Сообщение # 374
Админ
Группа: Модераторы
Сообщений: 905
Награды: 4
Репутация: 17
Статус: Offline
Мне всегда хватало света штатного.Зонг быстро не едит и я успевал расмотреть ,что мне приготовила впереди дорога.Со стороны тюненга да с тобой согласен.Немогли нанять Китайци нашего кулибина.Намного бы круче зонг получился.А то сами все кустарным способом топориком в гараже.Притензии у меня в техническом плане проявлялись.Долгая история если начну перечислять каждую.Свет это мелочи жизни.

Honda CB 600 F(Hornet)
 
КесяДата: Среда, 16.02.2011, 00:40 | Сообщение # 375
Группа: Гости





згідний...
 
ZONGSHEN-CLUB - форум любителей мототехники ZONGSHEN » ZONGSHEN-CLUB - Клуб любителей ZONGSHEN » ZONGSHEN- CLUB - Форум » Тюнинг (Стайлинг и Тюнинг Ваших апаратов!!!)
Поиск:

Copyright MyCorp © 2024
Хостинг от uCoz